Restyling, website
en SEA campagne

Voor M Safety

>>Website
>>Restyling
>>SEA

Na de restyling en het starten van de Ads campagne heeft
M Safety in de eerste 2 maanden al 40 sollicitaties ontvangen

Professionalisering voor een groeiend familiebedrijf

M Safety stond voor een flinke uitdaging: als een opkomend familiebedrijf hadden ze de wens om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Het was hierdoor essentieel om zowel bij potentiële klanten als bij toekomstig personeel als een professionele organisatie over te komen. Een eerste indruk is hierbij erg belangrijk. Dit betekende dat ze zich bewust waren dat ze moesten breken met hun oorspronkelijke eenvoudige en ondoordachte website en huisstijl, die bij de oprichting van het bedrijf niet de aandacht kregen die nodig zijn.

M Safety nieuwe website en SEA-campagne

Het herontwerpen van de visuele identiteit heeft aanzienlijk bijgedragen aan de huidige groei van het bedrijf. Het oorspronkelijke doel was om binnen de eerste vier maanden na de lancering van de website en het starten van onze Google Ads-campagne tussen de 10 en 15 sollicitaties te ontvangen van potentiële brandwachten, mangatwachten en veiligheidskundigen. In de eerste twee maanden werden echter al 40 sollicitaties ontvangen, waardoor M Safety in staat was om nog sneller vooruitgang te boeken dan aanvankelijk verwacht werd. In de maanden daarna is dit aantal zelfs uitgegroeid tot 150.

Website ontwikkeling M Safety

Brandveiligheid en professionaliteit in elk detail

M Safety is een bedrijf met brandveiligheid als focus, met gecertificeerde medewerkers die veiligheid garanderen. Het is belangrijk om dit tijdens het ontwerpen als uitgangspunt mee te nemen. Door het gebruik van de juiste beelden en kleurstellingen geeft de organisatie in eerste instantie al een vertrouwen dat nodig is om een aanvraag of sollicitatie te doen. De professionalisering komt nu in alle communicatiemiddelen van het bedrijf terug, van de website tot aan visitekaartjes, en van stempels tot de LMRA-pas.

Google Ads succes voor krachtige werving

Voor de groei van M Safety is het cruciaal om het juiste personeel aan te trekken. Hier is onze Google Ads campagne dan ook volledig op ingericht. Tijdens onze zoekwoord en concurrentieanalyse kregen wij meteen al het idee dat hier voor enkele functies veel succes in te behalen valt.

We hebben actief bijgedragen aan de ontwikkeling van doelgerichte landingspagina's, waar potentiële sollicitanten alle benodigde informatie konden vinden, een positieve indruk van het bedrijf konden krijgen, en eenvoudig en vrijblijvend konden solliciteren. M Safety kwam niet alleen met de gewenste functies bovenaan in Google, maar ook via YouTube werd de doelgroep effectief bereikt. Het aantal sollicitaties van potentieel gekwalificeerd personeel overtrof hierdoor niet alleen de verwachtingen van M Safety, maar ook die van ons.

Youtube advertentiecampagne M Safety

Meer Succesverhalen

4CleverDental

4CleverDental

Een op maat gemaakte webshop voor 4CleverDental, gespecialiseerd in luxe, innovatieve instrumenten voor dentale professionals.

Webshop
Website
BAM Hyperloop

BAM Hyperloop

Bij iets futuristisch en innovatiefs zoals de Hyperloop hoort natuurlijk ook een zeer stijlvolle brochure om het plan aan de man te brengen.

Grafisch ontwerp
Opmaak
Productie
Juistwonen

Juistwonen

Dankzij de nieuwe website met makelaarskoppeling heeft Juistwonen meer controle en minder handmatig werk.

Website
API Koppeling
Automatisering
Dierenkliniek breda

Dierenkliniek breda

Een gebruiksvriendelijke website die de kosten van Google Ads heeft gehalveerd en de conversies heeft doen stijgen.

Website
SEA