Na de restyling en het starten van de Ads campagne heeft
M Safety in de eerste 2 maanden al 40 sollicitaties ontvangen
Professionalisering voor een groeiend familiebedrijf
M Safety stond voor een flinke uitdaging: als een opkomend familiebedrijf hadden ze de wens om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Het was hierdoor essentieel om zowel bij potentiële klanten als bij toekomstig personeel als een professionele organisatie over te komen. Een eerste indruk is hierbij erg belangrijk. Dit betekende dat ze zich bewust waren dat ze moesten breken met hun oorspronkelijke eenvoudige en ondoordachte website en huisstijl, die bij de oprichting van het bedrijf niet de aandacht kregen die nodig zijn.
Het herontwerpen van de visuele identiteit heeft aanzienlijk bijgedragen aan de huidige groei van het bedrijf. Het oorspronkelijke doel was om binnen de eerste vier maanden na de lancering van de website en het starten van onze Google Ads-campagne tussen de 10 en 15 sollicitaties te ontvangen van potentiële brandwachten, mangatwachten en veiligheidskundigen. In de eerste twee maanden werden echter al 40 sollicitaties ontvangen, waardoor M Safety in staat was om nog sneller vooruitgang te boeken dan aanvankelijk verwacht werd. In de maanden daarna is dit aantal zelfs uitgegroeid tot 150.
Brandveiligheid en professionaliteit in elk detail
M Safety is een bedrijf met brandveiligheid als focus, met gecertificeerde medewerkers die veiligheid garanderen. Het is belangrijk om dit tijdens het ontwerpen als uitgangspunt mee te nemen. Door het gebruik van de juiste beelden en kleurstellingen geeft de organisatie in eerste instantie al een vertrouwen dat nodig is om een aanvraag of sollicitatie te doen. De professionalisering komt nu in alle communicatiemiddelen van het bedrijf terug, van de website tot aan visitekaartjes, en van stempels tot de LMRA-pas.
Google Ads succes voor krachtige werving
Voor de groei van M Safety is het cruciaal om het juiste personeel aan te trekken. Hier is onze Google Ads campagne dan ook volledig op ingericht. Tijdens onze zoekwoord en concurrentieanalyse kregen wij meteen al het idee dat hier voor enkele functies veel succes in te behalen valt.
We hebben actief bijgedragen aan de ontwikkeling van doelgerichte landingspagina's, waar potentiële sollicitanten alle benodigde informatie konden vinden, een positieve indruk van het bedrijf konden krijgen, en eenvoudig en vrijblijvend konden solliciteren. M Safety kwam niet alleen met de gewenste functies bovenaan in Google, maar ook via YouTube werd de doelgroep effectief bereikt. Het aantal sollicitaties van potentieel gekwalificeerd personeel overtrof hierdoor niet alleen de verwachtingen van M Safety, maar ook die van ons.
Meer Succesverhalen
4CleverDental
Een op maat gemaakte webshop voor 4CleverDental, gespecialiseerd in luxe, innovatieve instrumenten voor dentale professionals.
BAM Hyperloop
Bij iets futuristisch en innovatiefs zoals de Hyperloop hoort natuurlijk ook een zeer stijlvolle brochure om het plan aan de man te brengen.
Juistwonen
Dankzij de nieuwe website met makelaarskoppeling heeft Juistwonen meer controle en minder handmatig werk.
Dierenkliniek breda
Een gebruiksvriendelijke website die de kosten van Google Ads heeft gehalveerd en de conversies heeft doen stijgen.