Terug naar de actiepagina

Vitalease
SEA Campagne

MEER AANVRAGEN

DOOR GOOGLE ADS

VitaLease biedt een brede selectie aan premium beautycare apparatuur aan tegen zeer betaalbare tarieven, vooral gericht op de startende schoonheidsspecialiste.

 

Voor ze ons benaderde, draaide ze zelfstandig een geautomatiseerde campagne in Google Ads. Hiermee waren ze wel zichtbaar in Google, maar er valt veel meer uit te halen wanneer een campagne gericht wordt ingericht, geoptimaliseerd en conversies worden bijgehouden. Een geautomatiseerde campagne is eigenlijk zonde van het advertentiebudget.

 

Een voorbeeld van een advertentie van Vitalease op Google. Een voorbeeld van een advertentie van Vitalease op Google.

Met onze campagne lichten we de belangrijkste apparatuur uit. Een belangrijke wens van VitaLease was om de meeste van de tijd boven de concurrenten in Google te staan. Nu kunnen we hier natuurlijk voor zorgen, maar het is de kunst om de campagne zo in te richten en te optimaliseren dat dit met zo min mogelijk advertentiebudget wordt gerealiseerd.

Met momenteel zo’n 100 gerichte aanvragen per maand via de campagne, is het goed te merken dat VitaLease goed gevonden wordt in Google.

Met onze Google Ads campagne heeft VitaLease:

 

  • Meer dan 90 extra aanvragen per maand
  • Meer dan 1500 extra bezoekers per maand
  • Een vertoningspercentage van 80% op positie 1

Wij zijn ondertussen bijna een jaar klant van Esens en zijn bijzonder tevreden met de samenwerking.

Naast de hoge mate van klantvriendelijkheid biedt Esens voor al onze web/tech-gerelateerde vraagstukken een deskundige oplossing op maat. Op naar een jarenlange samenwerking!

- Nidhan Chhina (VitaLease)

ANDERE SUCCESVOLLE CASES